Friday 17 January 2014

Muka aku

Assalamualaikum.

Aku nak cerita sikit sal muka aku nie. Yes. stress dengan keadaan muka aku sekarang. Jangan salah sangka. Aku masih ada hidung dan mata. Semua masih lengkap di muka ku. Alhamdulillah.

Tapi. Ketumbuhan segala jerawat di muka membuatkan aku tidak rasa selesa. Rasa rendah diri jer bila tengok orang pandang muka kita. Dulu bukan main bersih dah muka aku. Jerawat dah takde.
Sekarang muncul balik. Mungkin sebab stress dengan kerja atau faktor keadaan sekeliling yang agak.berdebu. Mungkin..

Disebabkan faktor keberjerawatan muka aku. Aku telah mencuba selidik pelbagai jenis produk yang ada di jual di pasaran. Ada orang jual di facebook,instagram,blog dan banyak lagi lah. Aku nie susah sikit nak beli benda online nie. Bukan apa. Satu sebab mungkin aku takut benda yang kita nak tu tak sampai ke kita. Dan satu hal aku tak percaya sangat selain aku tengok dan pegang sendiri produk tu. Tapi aku ada niat jugak beli secara online nie.

Sekarang dah berlambak produk kecantikan org jual. Bermacam jenis ada. Kita ada duit dengan tak jer lagi.

Sesiapa yang ada niat nak beli barang online seperti aku nie. Korang kena kaji betul-betul dulu taw. Jangan sampai tertipu.

Sekian sahaja.

Luahan rasa cik nor.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...