Friday 30 October 2015

Pengalaman Mengandungku : Part 6 (Mengidam)



Short update di hari sabtu ini. Hari ini half day kerja sebab kejap lagi nak p melaka lagi. Lagi sekali dalam bulan October ke Melaka. Kali ini dah 3 kali  ke Melaka dalam masa sebulan. Tak lama lagi jadi orang Melaka agaknya. Atau entah-entah anak nanti kawen dengan orang Melaka. 

Kali ini ke Melaka sebab aku mengidam. Apa kaitannya mengidam dengan Melaka sedangkan baru minggu lepas aku ke Melaka dengan mak cik & pak cik aku yang dari Sarawak tu. 

Aku mengidam nak tidur hotel. Yes, tidur hotel. Hotel paling cikai dalam 3 bintang macam tu. Dari awal bulan hari itu termimpi-mimpi nak tidur kat hotel. Aku pun tak tahu kenapa.


Kira kalau boleh nak hotel macam nie. Gambar aku ambek dari google
Aku pun telah membooking hotel di Melaka untuk tidur malam nie. Aku booking dekat booking.com . Kaedah cuba-cuba aku. Harap menjadi la sebab excited sangat nak tidur kat sana malam nie. Dah terliur dah nie. Harap tak terliur lah tidur malam nie.

Ok la.. nanti kita sambung cerita lagi. Kalau dah sampai hotel nanti dan dapat pengalaman tidur sana. Aku cerita panjang sikit tentang cara booking guna booking.com ke.. tentang hotel tu ke.. tentang tempat menarik kat Melaka ke. Insha allah..


Ok. 

bye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...